Dec, 23. 2009

godkväll allesammans :>
är hos mamma nu, har öppnat massa julklappisar
fick massa smink (mascara, ögonskugga, foundation, nagellack osv)
pengar, presentkort å annat, å goosiga tofflor! *:
liksom saker jag behöver så ;)
sparde 2 st som jag ska öppna när jag vaknar imorrn hihi

 

asså blev såå mätt av julmat (fast jag typ inte tycker om nått?)
men iaf så e ju köttbullarna är goodast (a)

å mitt hår e inte lite gulaktigt längre, awie
asså vad skulle man göra utan silver shampo?
det skulle ju inte funka..
testade sätta i löshåret nyss, blev naajzz (y)

men ska försöka få in ett inlägg typ efter 12
de e ju julafton då, hihi
för kommer inte va hemma imorrn så ;)

hörs typ om en stund i guess ;D


~ xoxo,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0