Dec. 2, 2009

Tjuhuu!
har nyss bakat pepparkakor ;) haha
duktig man är asså, å goda blev dom ju såklart ;)


ånej inte dom här rosa fast man kanske kunde tro de ;o hihi

asså har värsta ont i armarna, eller är typ seg
är ju från styrketräningen
dåååligt mycket man träna idag då men fett najs ju ;)

först uppvärmning typ 30 min
först basket, sen fotboll x2, sen innebandy :D
för jag ville de och såklart  får man ju som man vill ;)
körde bänk, hantlar, maskiner åså massa
sen körde vi typ intervaller, amagaad
lärarn ba: angelica du är stark du kan ju lägga
på ännu mer
jag ba vet jag e biff
haha nerrååh. men de va ju redan tugnt så ville han jag skulle
ha massa mera. sen har jag ju tendens till att skratta haha
de fick jag ju inte, ba du tappar koncentrationen
kan inte rå för att de va lite kul saker som hände? ;)

vi gjorde väärsta mycket idag i skolan, shit asså :o
haha lärarna fick typ in allt på en gång
tex. konstituerande protokoll, kvittens, fakturablankett, affärsplanen
namnskyltar, visitkort, resultatbudgeten + massa ;)
å vi har fixat tröjjor nu, företagströjjor
eller ja pappa fixade så får dom på typ måndag :)


vill du ha en buffin? hahahaha
right cet? ;) typ asg

btw har vi fixat en företagsmail
så är ni intresserade av att köpa en make up tidning från make up store
för ENDAST 20 kr ord. pris 59!
så äre ba maila vettja: [email protected]  ;)


~ xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0