Dec. 17, 2009

godkväll :>

idag kan man ju säga att de vart en vääldigt lång dag för mig
gick upp som vanligt halv 7
åkte hemifrån typ halv 8
apu 9-17, handlade lite julklappar på lunchen
med sandra :) som slutade där förra veckan
undra vad jag köpt, å till vilka.. ;)
blir att handla fler imorrn ;D
köpte även en ny tröjja till mig själv *;
eller en likadan jag handla förra fredagen
hann bara använda den igår, men hände en sak med den så

sen tog jag bussen som skulle gå 17.15 till norrtälje
men den kom typ halv
så va jag i rimbo efter halv (tar 1 timme typ)
satt å vänta en timme på bussen fett kallt ;s
frös ju typ ihäl :( stackars
måste precis ha missat halv bussen eller nått

men iaf, så halv 8 satt jag mig äntligen på bussen
mitt busskort går ju ut 7 så tänkte ba eh jag tänker inte betala
men frågade chauffören om han kunde hjälpa mig med sms biljett haha!
visste inte vad jag skulle säga jue
han ba; se glad ut så
jag ba wiiiiie (a) fick åka gratis ;)

å nu har jag precis bakat klart
chokladmuffins med chokladbitar i :* MUMS!
till gina tjejjerna imorrn
är ju min sista dag.. :( tråkigt jue

men har lite jag måste fixa nu så ;)


~ § xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0