Dec. 1, 2009

Helluuh,,
kom nyss ut från duschen fett skönt ;)
så ska snart föna och lite senare platta håret *;
sen packa kläder till styrketräningen imorrn
är så taggad på att göra dom olika styrke stationerna
som är såå jobbiga ännu fler gånger + gym
kan de bli bättre? tror nästan inte de ;)

har inte så värsta mycket träningsvärk från i måndags
ba pyttelite i armarna :o
idag på idrotten dansa vi salsa, haha!
är ju olika personer i klasserna som har de, nästa år äre min å cet´s tur
undra vad vi ska göra.. ? ;)

hade körlektion idag kl 17.00 jue
gick as bra :D så glad jag blev
när uffe sa att jag börjar komma in jätte bra
i körningen och att jag är jätte duktig ;D wiihoo
känner de själv att jag kör mycket bättre nu än förut ;)
haha tur är väl det


nä måste fixa anant nu, hörs ;)))

~ xoxo §

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0